måndag 6 september 2010

PostHeaderIcon Vem är den hemlige personen?



Då var det dags för den sista hemliga personen. Det har varit en del lokala kändisar som har döljt sig här bakom på bloggen. Både allsvenska som spelare i dom lägre divisionerna. Det har varit kul med folk utifrån som deltagit i tävlingen. Tyvärr så har en del fallit bort efter hand. Men där finns de som varit med hela vägen. Det ska ni ha en eloge för. Priser kommer att delas ut. Vem som får vad och vilka, delger jag er på onsdag med den hemlige personen. Ni mailar som vanligt mig det rätta svaret. Senast 23.59 idag måndag. Det är en aktiv fotbollsspelare jag söker.

Min mail: kristianolsson1@hotmail.com

Dagens ledtråd: Personen jag söker var back i sin ungdom men blev uppflyttad som forward i numera Sveriges sämsta (!) lag och har gjort succe sen dess.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Staffan Vs Gästtippare

5- 10


7 omgångar delade


Senaste omgången: Staffan 3 rätt, Kristoffer R 4 rätt

Sök Artikel

blogspot stats