onsdag 8 september 2010

PostHeaderIcon Vem är Emil Ashoor



Då var det dags för den siste hemlige personen. Det var naturligtvis Emil Ashoor som de i täten kunde svaret på. Killen som varit borta pga en knäskada i 1.5 år men är nu tillbaka med besked. Han spelar förstås i Önnestad BI.
Det har varit en rolig tid att följa alla svar inne på bloggen. Jag har ibland kanske varit för snäll med ledtrådarna men oftast så är ni för smarta för att låta luras av mig. Jag har 3 priser att dela ut till de i täten. Vinnare blev Ovesholms egen tränare, Håkan Hellberg. Och tro mig, han har inte fått några fördelar för 5 öre för att han är Oifare. Kul med Kerstin, Staffan och Martin som löpte hela linan ut :)

Och för er som inte visste det så har jag sen en tid tillbaka börjat att skriva för fotbollikristianstad.se. Det är verkligen kul. Vi är 3 st som skriver och pratar flitigt med varandra. Det känns bra att ha någon att bolla idèer och annat med efter att ha drivit 2 st bloggar ensam.
Tack för mig och vi syns säkert ute runt fotbollsplanerna eller på den nya fotbollssidan.

Den totala Poängställningen i toppen:


25 poäng

Håkan Hellberg (Ovesholm IF) (3 trisslotter)

23 poäng

Kerstin Ristevski (Kiaby IF) (2 trisslotter)

21 poäng

Staffan Arlefalk (Yngsjö IF) (2 trisslotter)

18 poäng

Mats Henrysson (Ovesholm IF) Martin Gustafsson (Åhus IF)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Staffan Vs Gästtippare

5- 10


7 omgångar delade


Senaste omgången: Staffan 3 rätt, Kristoffer R 4 rätt

Sök Artikel

blogspot stats