torsdag 6 maj 2010

PostHeaderIcon Inför Ovesholm - Åhus




Namn: Torbjörn Jönsson
Ålder: 25
Civilstånd: Sambo Linda
Gör om dagarna: Jobbar på Skånemejerier eller pillar sig i navlen :)


Allt bra idag?

Jo tack, det e fint lite trött, fått många timmar på skånemejeriet nu.

Vi har 4 poäng efter 4 matcher, vad har gått bra respektive mindre bra tycker du?

Backlinjen ser hyfsat bra ut. Det är bara Stoffe som får hålla sig borta från tabbar :) Nej, nu ska jag inte vara sådan. Stoffe har stått för många svettiga räddningar, men han har haft lite oflyt i slutet av matcherna. MÅLSKYTTET ser för jävligt ut, vi har ingen som kan göra de enkla målen längre.

Du är jäkligt gnällig på plan, vad ligger bakom denna aggresivitet?

Det måste vara tjejen där hemma :-) Nej jag vet inte, jag har alltid varit lite gnällig tror jag.

Vem ser du upp till inom fotbollen och varför?

Hmm, svår fråga. Jag får säga min pappa. Han har spelat i div 1 med IFK Kristianstad. Mitt mål som fotbollsspelare har varit att slå honom genom att spela högre upp än honom i division systemet. Men jag kommer inte att lyckas :(

Vad är ditt bästa respektive sämsta minne ifrån alla år i Ovesholm?

Sämsta minnet, kommer faktiskt inte på något. Får säga alla jävla löpövningar man gjort på slottsvallen.
Bästa minnena är kvalen med Ovesholm. Första mot Norra Rörum, där jag spelade fram till ett mål (1-1 borta) sedan gjorde jag ett mål och spelade fram till ett i hemma mötet. Det andra kvalet var mot ett Ängelholms lag (kvala kvar i 6:an) Jag blev matchens lirare i båda mötena :)

Hur ser ditt liv ut om 10 år?

Ungar, hus och ett jobb jag trivs med. Kanske lirar lite korpen eller div 7 fotboll.

Vad tror du om matchen på fredag?

Receptet till vinst är som Håkans mass sms säger: glöden,viljan och Hårt arbete. Håller vi tätt bakåt så vinner vi med 1-0. Annars kan denna match också sluta hur som helst.

5 snabba med Tobbe

I en annan del av Köping---Hipp hipp

Inter vinner CL---Bayern vinner CL

HIF---ingen---MFF

Springa ifrån Fabio---Springa ifrån Jim E

Gnälla på domaren---Gnälla på brorsan (gnäller aldrig på brorsan, HAHA)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Staffan Vs Gästtippare

5- 10


7 omgångar delade


Senaste omgången: Staffan 3 rätt, Kristoffer R 4 rätt

Sök Artikel

blogspot stats