måndag 12 april 2010

PostHeaderIcon Vem är den hemlige personen?

Jag tänkte starta en tävling här på bloggen. Där jag ger ledtrådar och man ska få gissa vem personen är. Jag väljer alltid en fotbollsspelare. Vill du vara med i tävlingen så mailar du in ditt svar till mig med namn och ditt svar, senast innan midnatt efter sista ledtråden. OBS! Man kan bara gissa EN gång. Rätt svar senast 23.59 idag måndag ger 2 poäng. Imorgon kommer en ny ledtråd som ger 1 poäng sen kommer det rätta svaret på onsdag.

Min mailadress: kristianolsson1@hotmail.com

Första ledtråden: Det är en kille som har jobbat på OLW och som har representerat ett badortslag i hela sitt liv men nu valt att lämna klubben.



Vid tangenterna Lelle

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Staffan Vs Gästtippare

5- 10


7 omgångar delade


Senaste omgången: Staffan 3 rätt, Kristoffer R 4 rätt

Sök Artikel

blogspot stats